نام دی جی (هنری) شما میتواند نام واقعیتان باشد. اگر خوب بنظر برسد، اگر به راحتی بیان شود، اگر به اندازه کافی خاص است که قابل توجه باشد. اگر مردم در صحبت‌هایشان نامتان را بشنوند و بتوانند به درستی آنرا بنویسند (که من به آن تست رادیویی میگویم)، اگر با مشابه بودن نام واقعی و نام هنریتان مشکلی ندارید ( نام واقعیه اشخاصی که شغلی جدی روزانه دارند احتمالا به نسبت نام هنریشان مورد جستجو در گوگل قرار نمیگیرند) پس انجامش دهید. اگر نه پس نیاز دارید که نامی متفاوت پیدا کنید.

انتخاب نام یک موفقیت و اتفاقی سرنوشت ساز برای دی جی ها

انتخاب نام یک موفقیت و اتفاقی سرنوشت ساز برای دی جی ها، گروه های موسیقی، بازیگران و اشخاصی که دارای شخصیت عمومی (سلبریتی) هستند میباشد، و برای کسانی که میخواهند نامی متفاوت با نامی که از بدو تولد داشته اند، داشته باشند.از پین زدن بر روی صفحات فرهنگ لغت تا انتخاب تصادفی نام از تولیدکنندگان نام، از تحقیق درباره اینکه نام شما در زبان های دیگر چگونه هجی میشود تا تغییر دو حرف از اسمتان برای جالبتر کردنش، از آوردن ساده کلمه DJ به اول اسمتان تا اضافه کردن چیز دیگری بین آنها تا حس متفاوتی به نام خود بدهید، راهای زیادی برای امتحان کردن وجود دارد. فقط تمام نظرات و ایده های خود را امتحان کنید قبل از اینکه نام خود را عمومی کرده و به گوش مردم برسانید. امروزه شما فقط نیازمند نام جدیدی نیستید علاوه بر آن، نام شما باید به صورت لوگو نیز طراحی شود تا در سایت و تبلیغات از آن استفاده کنید. از دوستی طراح استفاده کنید، سایتهایی مانند 99designs.com یا fiverr.com یا طراحی مستقل لوگو را برای گزینه های دیگر در گوگل سرچ کنید. ولی اگر میدانید که چه میکنید اینکارا خودتان انجام دهید.

اینکه چقدر از زمان خود را میگذارید و چقدر تلاش میکنید بستگی به میزان جاه طلبی شما دارد. اگر میخواهید ستاره ای جهانی (DJ ای معروف) شوید، انتخاب بهترین نام و لوگو اهمیت زیادی دارد. اگر هدف نهایی شما این است که DJ ای بزرگ شوید و سالانه چندین اجرا در شهرتان داشته باشید، این را در ذهنتان نگهدارید، و در مورد مبحثی که اخیرا گفته شد؛ اگر بهترین نام ممکن را ندارید نگران نباشید، فهرست معیارهای اصلی در بالا ذکر شده است، پس بر طبق آن عمل کنید، فرصت های زیادی بدست خواهید آورد و اوضاع خوب خواهد شد.

ولی مورد دیگری نیز وجود دارد. باید از نام خود در شبکه های مجازی محافظت کنید.

به صورت ایده آل شما میخواهید نامی که انتخاب کردید به صورت صحیح هجی شود، بدون خط و اضافات، مانند .com (.com بهترین گزینه ایست که مردم، اول انتخابش میکنند) و همچنین در مهمترین شبکه های اجتماعی معدود کشورتان مانند فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب و آپارات که بسیاری از مردم در آن فعالیت میکنند. اگر نه، گوناگونی اثری منفی نمیگذارد به جای .com آدرس اینترنتی کشور خود را به آخر نامتان اضافه کنید (مثل .ir که برای ایران هستش) و کلمه DJ را نیز به انتهای آن بیفزایید و یا هر چیز دیگر که میخواهید…

منبع: کتاب Rock The Dance floor نوشته PHIL MORSE

4.1 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shortlink: