مباحثه ای که همیشه در حال سر و صدا کردن است و احتمالا هیچوقت مشخص نخواهد شد که کدام طرف برنده است.واقعیت این است که هردو سیستم عامل میتوانند کار را به خوبی به انجام برسانند و همچنین هردو می توانند شما را نا امید کنند.چون دی جی کردن یا ”DJing” ازآن دسته کارهای حساس است و به دلیل اینکه مک قابلیت رکورد ترک قابل اطمینان تری دارد دیجی ها مک را در کارهایشان بیشتر استفاده کرده اند با علم بر اینکه احتمالا کارشان بدون دردسر انجام شود.اما با این وجود در بین 10000 خواننده سایت Digital DJ Tips که در نظرسنجی اخیر شرکت کرده اند، کاربرها هنوز در میان این دو سیستم عامل تقسیم شده اند.

Digital DJ Tips
Digital DJ Tips

اگر استطاعتش را دارید مک را انتخاب کنید

اگر استطاعتش را دارید مک را انتخاب کنید و یا اگر به هر دلیلی (مالی یا داشتن یک دستگاه ویندوز یا اینکه ترجیح شخصی ویندوز به مک) می خواهید از ویندوز استفاده کنید معطل نکنید. یک لپ تاپ با ویندوز می تواند به خوبی برای شما کار کند و شما با هزینه کمتر به همان انتظارات خواهید رسید. اما واقعیت این است که لپ تاپ های ویندوز با قیمت پایینی وجود دارند که فاجعه هستند نه به خاطر وجود ویندوز در انها که به خاطر تشکیل شدن از قطعات ضعیف و ارزان، به راحتی خراب میشوند، نمایشگر ضعیفی دارند و برای زندگی پر سفر بسیار ظریف و ضعیف هستند. چیزی به نام مک ارزان وجود ندارد و این نکته ای است که منتقدین اپل به آنهایی که هزینه بالا برای نام و برند آن پرداخت میکنند اشاره می کنند.

ویندوز یا مک

اما برگردیم به جایی که شروع کردیم، در حالی که شما در حال یادگیری دی جی در اتاق خود هستید، چه کسی اهمیت می دهد شما از ویندوز استفاده میکنید یا مک؟ اگر سیستم شما نرم افزار را اجرا می کند از هر چیزی که دارید استفاده کنید. وقتی زمان خرید چیز جدیدی باشد، فرصت زیاد است که نگران مک یا ویندوز باشید. در واقع چیزی که خیلی مهمتر از برند لپ تاپ است نرم افزار دی جی ایست که شما انتخاب میکنید تا در آن اجرا کنید. که آن را بزودی بررسی خواهیم کرد.

منبع: کتاب Rock The Dance floor نوشته PHIL MORSE

چگونه لپ تاپ دی جی خود را انتخاب کنیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روزبه
روزبه
5 سال پیش

بسیار عالی و مفید . ممنون بابت زحماتتون

Shortlink: